
Воркшоп Prifi «Я – бренд: инструкция по созданию своего бренда»
Воркшоп актуальний і ефективний для тих, хто вже будує або планує будувати свій бренд.
На сьогоднішній день тема «Бренд» покликана творити чудеса з будь-яким продуктом, будь то ви самі і ваше позиціонування, або ваш бізнес (продукт), яким ви займаєтеся. Володіючи коректною інформацією в рамках даної теми, ми можемо створити себе «з нуля», або зробити новий образ, або голосно заявити Світу про свій проект. Ми можемо виділитися з натовпу, правильно позиціонувати свій продукт на ринку.
В рамках практичного воркшопу ви отримаєте і систематизуєте всі сучасні знання та навички, а також потренуєтесь в написанні своїх особистих бренд-стратегій.
Практикум обіцяє бути: актуальним, корисним, фановим.
Для кого буде корисно:
- для тих, хто відкриває свій бізнес;
- для тих, хто хоче отримати новий поштовх у розвитку свого проекту;
- для тих, хто хоче виділятися з натовпу;
- для усіх, хто хоче перестати бути посередністю і навчитися голосно заявляти про себе!
Це означає, що наш воркшоп буде корисний - ВСІМ!
Програма практикуму:
- Що таке правильний селф-брендинг
- З чого почати роботу з образом (продуктом)
- Позиціонування або self-placement
- Канали комунікації в соціумі
- Стратегії просування бренду і як вибрати найефективнішу для вашого кейсу
- Пастки на шляху
- Нові віяння в маркетингу і PR при створенні свого бренду
- Коли і навіщо треба робити ребрендинг
- Майбутнє селф-бренду в розрізі тенденцій діджиталізаціі, персоналізації і глобалізації
Формат проведення: мінімум теорії, максимум практики!
Робота з індивідуальними кейсами, робота в групах, брейншторм.
В результаті воркшопу ви отримаєте конкретну стратегію просування себе (свого продукту) в соціальному просторі.
Тренер:
Ulyana Kulikova - Засновник і керівник бізнес-школи Profi, проекту Profi Fashion, колумніст Forbes, Сегодня.
Мотто: якщо хочеш мати те, що ніколи не мав, роби те, що ніколи не робив.
Має дві вищі освіти. Довгий час вчилася і працювала в Європі. Володіє значним практичним досвідом роботи в реальному бізнесі (міжнародна економіка). Близько 10 років веде авторські тренінги, семінари, лекції та майстер-класи. Останні 5 років займається своїми успішними проектами.
Надихають: Елон Маск, Гі Лаліберте, Кьелл Нордстрем, Андрій Сафронов.
Julia Kameneva - тренер PROFI Space / бизнес школа, директор з маркетингу в Східній Європі компанії Monsanto Ukraine.
На сьогоднішній день тема «Бренд» покликана творити чудеса з будь-яким продуктом, будь то ви самі і ваше позиціонування, або ваш бізнес (продукт), яким ви займаєтеся. Володіючи коректною інформацією в рамках даної теми, ми можемо створити себе «з нуля», або зробити новий образ, або голосно заявити Світу про свій проект. Ми можемо виділитися з натовпу, правильно позиціонувати свій продукт на ринку.
В рамках практичного воркшопу ви отримаєте і систематизуєте всі сучасні знання та навички, а також потренуєтесь в написанні своїх особистих бренд-стратегій.
Практикум обіцяє бути: актуальним, корисним, фановим.
Для кого буде корисно:
- для тих, хто відкриває свій бізнес;
- для тих, хто хоче отримати новий поштовх у розвитку свого проекту;
- для тих, хто хоче виділятися з натовпу;
- для усіх, хто хоче перестати бути посередністю і навчитися голосно заявляти про себе!
Це означає, що наш воркшоп буде корисний - ВСІМ!
Програма практикуму:
- Що таке правильний селф-брендинг
- З чого почати роботу з образом (продуктом)
- Позиціонування або self-placement
- Канали комунікації в соціумі
- Стратегії просування бренду і як вибрати найефективнішу для вашого кейсу
- Пастки на шляху
- Нові віяння в маркетингу і PR при створенні свого бренду
- Коли і навіщо треба робити ребрендинг
- Майбутнє селф-бренду в розрізі тенденцій діджиталізаціі, персоналізації і глобалізації
Формат проведення: мінімум теорії, максимум практики!
Робота з індивідуальними кейсами, робота в групах, брейншторм.
В результаті воркшопу ви отримаєте конкретну стратегію просування себе (свого продукту) в соціальному просторі.
Тренер:
Ulyana Kulikova - Засновник і керівник бізнес-школи Profi, проекту Profi Fashion, колумніст Forbes, Сегодня.
Мотто: якщо хочеш мати те, що ніколи не мав, роби те, що ніколи не робив.
Має дві вищі освіти. Довгий час вчилася і працювала в Європі. Володіє значним практичним досвідом роботи в реальному бізнесі (міжнародна економіка). Близько 10 років веде авторські тренінги, семінари, лекції та майстер-класи. Останні 5 років займається своїми успішними проектами.
Надихають: Елон Маск, Гі Лаліберте, Кьелл Нордстрем, Андрій Сафронов.
Julia Kameneva - тренер PROFI Space / бизнес школа, директор з маркетингу в Східній Європі компанії Monsanto Ukraine.
0 отзывов